ADE7763 Eval board - nejak tomu nerozumin?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Únor 12 10:02:31 CET 2008

Pravdu svym zpusobem mate oba, nicmene pokud se ma jednat o "elektromer",
melo by byt vse realizovano na fazovem vodici tzn. i pripadny bocnik by mel
byt na tomto vodici a to ze dvou duvodu
a) el. prace je dodavana po L a pokud ji budeme merit na N staci si N
natahnout v lepsim pripade od souseda, ktery ma jiny elektormer v horsim si
na zahrade zakopeme zemnici desku ci to proste budeme poustet do topeni a
nemerime nic. Je jasne, ze v tomto pripade nejde o primarni mereni, ale i
tak proc se nedrzet stejných pravidel, tuším, ze v an559 jsou odkazy na
prislusne normy.
b) jak tu jiz zaznelo normy jsou podstatne citlivejsi k vkladaným odporum do
N.

Z hlediska zapojeni je v podstate jedno, kde je faze, i kdyz mit fazi na
zemi pristroje je z meho pohledu také docela ekelhaft, nicméně faze tam je
tak jako tak :-)

Otazka napajeni pomoci trafa s dvemi sekundary, kde jeden sekundar je na
potencialu site je docela zajímava, ale i zde ciste teoreticky plati, ze
mezi sekundary je dvojta izolace ne ?