Dealextreme.com ..Re: OT: nahrada pevneho disku

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Únor 12 09:44:58 CET 2008

Jo tak to se mi taky stalo s tema ledkama. Objednal jsem 2 ledky a jedem
menic k nim.
Napsali na webu ze poslali ledku a menic, v obalce prisla jen ledka.
Mezitim jsem mel na poste dopis z prahy. Napsal jsem jim mail. Jdu pro
dopis a on byl od nich s tim menicem. Posledni ledka prisla za 2 dny.

Martin Hanek