Re: OT: Víkend na Nově

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Únor 12 08:05:34 CET 2008

No, já jsem si všimnul úplně jiný věci, která nesouvisí s kvalitou
pořadu, ale s jeho technickou stránkou - Nova přechází na formát 16:9,
ale v pořadech jako je Víkend to prokládaj materiálem ve formátu 4:3 a
je to děs - páč ten obraz roztahujou do šířky. Já osobně preferuju
radši černý pruhy po stranách než deformovanej obraz. Kdyby byl celej
pořad v jednom formátu, tak si ho v případě potřeby přepnu, každá
lepší televize to umí, ale když je to každou minutu jinak, je to na
pendrek.

P.K.