Geometrie hrotu typu minivlna

Rollfree rollfree@volny.cz
Pondělí Únor 11 21:46:39 CET 2008

Zahral jsem si na sve oblibene serialove hrdiny Pata a Mata
a vyrobil jsem si hrot minivlna. Na pouzdra do roztece 0.65 mm
to funguje dobre, ale pri pajeni obvodu s rozteci 0.5 mm mi to
dava moc cinu a dela to mustky mezi nohama.

Mohl by nekdo, kdo ma minivlnu a ma s tim dobre zkusenosti
popsat geometrii toho hrotu, tj. zhruba pomer prumeru prohlubne
a plochy hrotu a taky hloubku te prohlubne ?

Ja jsem to udelal zcela od oka (nikdy predtim jsem to nemel v ruce),
tak jsem na plochu hrotu o prumeru cca 2.5 mm udelal prohluben
zhruba 1 mm a hloubce cca 0.8 mm.

Mozna je problem jenom v rukach.

Diky.
rollfree