OT: nahrada pevneho disku

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Únor 11 18:33:39 CET 2008

Pokud Vam to cele nestoji za cenu noveho disku, nema cenu se zabyvat
zivotnosti dat, protoze zcela logicky nemohou mit ta data ani cenu
noveho disku ;). Pak je zase zcela logicke, ze CF vyhovi, at uz je
odpoved na otazku jakakoli.

Ja vim, pekne blba odpoved, ale pekne logicka ;).

--
Jiri Bezstarosti