reflow oven

dejfson dejfson@gmail.com
Pondělí Únor 11 17:40:38 CET 2008

Zdravim,
nevlastni nahodou nekdo z vas tohle:

http://cif.fr/new/produits_aff.php3?cat=2&scat=10&sscat=52&p=510

uz asi tyden se s tim hraju a nejsem schopny nastavit takovy teplotni profil
(lead free) aby mi to zapajelo korektne soucastky. bud se pajeci pasta
_vubec_
nedostane do tekuteho stavu, nebo je zapajena pouze polovina desky, nebo na
desce zbyde spousta kalafuny ackoliv je pajeci pasta no-clean.

pouzivam pastu z farnell:

http://uk.farnell.com/jsp/Mechanical,+Office+&+Workplace/Solder+&+Flux/MULTICORE/LOCTITE/96SCRP15AGS84+75G/displayProduct.jsp?sku=1115453

soupnul jsem do te trouby multimetr na mereni teploty a zjistil jsem, ze ta
teplota co se ukazuje na displeji te trouby je pekny bullshit. senzor
teploty je v troube umisteny
nekde nahore, takze meri radove i o 30!! stupnu vice nez multimetr.
setrvacnost ohrivani desky dela taky svoje, takze po zadani 'oficialniho'
solder profilu pro lead-free jsem se s tim ani nedostal na eutektickou
teplotu pajeci pasty!

fakt to nechapu.

jakakoliv rada vrele vitana.
.d.