Pokusna desticka na CPLD - XC95xxXL - mate nekdo?

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Únor 11 15:28:37 CET 2008

Ahojte,

ked to uz riesite, tak 9572 a 95108 su v PLCC84. Podla mna je to
rozumnejsia alternativa. Bud zozeniete jedno alebo druhe a viac
makrocell nemoze byt na skodu. Patice PLCC sa vyrabaju v dvoch typoch,
smd a thru-hole. Takze ja osobne by som dal thru-hole a je pokoj. Teraz
si nepamatam, ci ma pitch 50 alebo 100mil. V kazdom pripade sa to lahko
spajkuje nez akekolvek smd, a ked sa nieco odpali, tak sa jednoducho vymeni.

A.