Pokusna desticka na CPLD - XC95xxXL - mate nekdo?

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Pondělí Únor 11 15:23:36 CET 2008

Viem, to je dalsi dovod preco to nesadne....

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "Miroslav Sinko" <sinkomiro@rocketmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, February 11, 2008 3:10 PM
Subject: Re: Pokusna desticka na CPLD - XC95xxXL - mate nekdo?

Asi napisem zbytocne upozornenie, ale pre istotu :-) Pozor na
cislovanie pinov. VQ ma pin 1 na rohu a PLCC v strede strany.
Napr. puzdra 9572 maju uplne rozlozenia pinov v oboch puzdrach, ale
podla cisel to na prvy pohlad nesedi, su posunute o 6.

K tomu, ci 9572 alebo 95144... No osobne na pokusy a ucenie mi staci ta
9572 (vyuzil by som aj 9536, lebo globalne piny sedia) a vyhodou mi
bude PLCC. Ale ak vacsina bude za 144, prezijem :-) Cena mi problem
nerobi, len to, ze 95144 nema PLCC puzdro.

miro