OT: Klávesnice pro levou ruku

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Únor 11 08:01:38 CET 2008

Ahoj,
	zrovna jsem se dival po klavesnicich a narzil jsem na
http://www.a4tech.com/en/product1.asp?CID=2&SCID=12

jsou tam dvě levoruké možná najseš více. Obávám se, že budeš muset někde
sehant dodavatele, spíše se poptat. Musím to dělat u myší.

Nedoporučuji klávesnice Genius a to z toho důvodu že se mi na té mrše,
co na ní momentálně píši, občas negeneruje signál že je klávesa uvolněna
a tak se klávesa jeví jako pořád stisklá. Třeba u altu je to zajímavé

ced