Pri pondeli: MCU vs nejaky FPGA

Galloth lordgalloth@gmail.com
Neděle Únor 10 14:40:34 CET 2008

Zdravim
Ja bych to rekl takto. Vyhoda FPGA/CPLD je v tom, ze vsechno co tam
nahrajete bezi paralelne. Pokud mate projekt, ve kterem toto
vyuzijete, pak jednoznacne jdete do FPGA, ale pokud by jste v FPGA mel
implementovat X jednotek a v dany okamzik by jste pak pouzival vzdy
jen jednu z nich a zbytek chipu by vam zahalel, tak bych spise volil
MCU, protoze v podstate mate seriove reseni dane ulohy.
Take zvazte, ze s FPGA se pracuje jinak nez s procesory a NEPLATI ze
pokud chcete napsat dobry kod pro FPGA, staci se dobre naucit VHDL
nebo v cem se to rozhodnete programovat.

Honza