Pri pondeli: MCU vs nejaky FPGA

Bohumil Fulin bohumilfulin@centrum.cz
Neděle Únor 10 09:35:34 CET 2008

Muze mi nekdo rict kde bych nasel porovnani kdy je vyhodnejsi pouzit vykonejsi MCU nebo FPGA nebo podobne hradlove pole? Nevim o nich nic,nekamenovat za neznalost prosim, sbiram info pomalu.

zatim mi vychazi pro MCU:

+ hlavne cena (AVR32 cca 300kc/ks vs FPGA 800/ks) - nemam overeno!!!
+ vetsi vyber procesoru tim mensi zavislost na dodavatelich

- pujdu s delem na zajice
- horsi casy s pristupem na port (AVR32 nebo ARM)
- clekove pomalejsi (potrebuji takt alespon 30MHz)

...ja vim bez popisu projektu se tezko rozhoduje, ale jenom naznacim: potrebuji hodne posuvnych registru, hodne Output pinu, levnost, dostupnost, free vyvojove nastroje.

Prosim o odpoved lidi kteri opravdu vi. Pocity si nechte pro serialy.