RE: OT: Klávesnice pro levou ruku

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Neděle Únor 10 09:07:07 CET 2008

mam numerickou, kde se da tenhle rezim vybrat, takze je obojetna, jak komu vyhovuje.
+ navic ma rezim "programovatelnych klaves" ..

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Stanislav Šmejkal
Sent: Saturday, February 09, 2008 10:24 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Klávesnice pro levou ruku

Ahoj,

numericke klavesnice se delaji dvou typu. Jedna jako doplnek k normalni a druha funkcni na notebooku. Rozdil je v tom, ze ta prvni pise cisla jen pri zapnutem numlocku na klavesce notebooku a tim padem jsou cisla i na te velke, ta druha si pri kazdem stisku zapnuti numlocku nasimuluje sama. V praxi se tochova tam, ze numlock LED pri datlovani na numerice blika a i na normalnim notebooku vznikne plnohodnotna klavesnice.

Ta prvni se mi tu jedna vali, je mi k nicemu. Muzu ji poslat.

Standa