Brigada v Praze

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Sobota Únor 9 16:01:50 CET 2008

Jde mi o dlouhodobejsi praci, idealne na cely semestr, , ale i prilezitostna
prace se hodi. Mam cas od ctvrtka odpoledne do pondeli dopoledne. Na miste v
Praze mi zas tolik nezalezi, pokud to nebude vylozene nekde stranou s
mizernym dopravnim spojenim.

Dekuji za tip na 2N, zkusim se tam zeptat.

S pozdravem,
Ales Chlubny