invertor - doporucte

Vláda Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Sobota Únor 9 14:34:46 CET 2008

Ale jo, firma TNZ existuje - pred týdnem jsem s panem Fojtíkem mluvil. Stejne jako delají svárecky, pro nás delali 100A nabíjecky.
http://tnzcz.com/
Meli jsme snad jedny z prvních, pak to zacali delat úplne jinak a do mensích skrínek. Snad jediné na co si zákazník ztezuje, jsou problémy s vetrákem. Ale nabíjecky jsou zapnuté trvale (jen se regulací zavre proud) a nekteré jedou 15 let, tak asi mají nárok :-)
Andel
  ----- Original Message -----
  From: gatilo
  To: HW-news
  Sent: Saturday, February 09, 2008 1:48 PM
  Subject: Re: invertor - doporucte

   9.2.2008, 13:23:04

  Pokud jde o nejmensi cenu, tezko neco doporucit, kupte treba toto:

  http://www.extol.cz/v34-sv??ec?-invertor-iw-120-f, nebo cokoliv v akci v nejblizsim bau-globalu.

  Mam cosi z OBI, co vypada stejne jako na tom odkazu, ale ma to jinou nalepku. Kdyz jsem k tomu udelal

  vlastni kabely, a dodal poradny kleste na elektrodu, jde to pouzivat. Ale nejsem svarec, a zatim jsem to

  pouzil jen nekolikrat.

  Lepsi volbou je asi nejaky tzv. "cesky vyrobek", vybavuje se mi znacka GAMA nebo snad GEMA, ale je to o

  par tisic drazsi.

  Pred cca 15 roky jsme meli na firme invertory z Broumova, jedny s prvnich na cesklem trhu vubec, tenkrat

  to stalo nejakych 12 500 Kc, sef byl na infarkt kdyz tu cenu slysel, ale nakonec jsme jej presvetcili.

  Koupil se jeden, pak druhej, pak treti. A potom jsme na jedne vetsi zakazce spolupracovali s partou

  potrubaru, ti si privezli na nakladaku svoje osvetcene 500 kg-move tryodyny (trafo s tyr. regulaci).

  Nejdriv se jen smali "hele kluci co to mate za tintitka", ale pak si je v nejakem zachvatu nepricetnosti

  vyzkouseli, a uz nechteli delat s nicim jinym. Az do konce zakazky jsme se s nima o ty nase tintitka hadali.

  Bohuzel, kdyz jsem posledne hledal na webu, tak jsem nic podobneho z Broumova nenasel.

  S pozdravem Pavel

    mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

  --

  Dusan  Dolezal napsal:

       Pokud byste netrval na tovarnim vyrobku tak navod na svareci invertor je avizovan v pristim cisle PE, autor s tim vyhral lonsky "Konkurs PE". Ale co to bude zac a jestli to v souctu nevyjde draz nez nejaka cina samozrejme netusim...

        Dusan Dolezal