Re: Dá se opravit lednice? Přestává chladit a je jí teprve 5 let ;-/

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Sobota Únor 9 08:12:07 CET 2008

Taky tomu napomohlo, ze stare kompresorky mely montazni polohu
horizontalni. Spise bych hlavni duvod videl v nebezpeci utrzeni vnitrniho
sielentbloku.  Nove kompresorky uz vetsinou maji 3 polohy pro montaz.
JURP