invertor - doporucte

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Únor 9 00:12:21 CET 2008

Chces-li to tak chapat, tvoje vec.
Ja to myslel pouze a ciste tak, ze uz jsem PE nikde dlouhou radu mesicu
nevidel a moje posledni zkusenosti s tim casopisem se daji popsat tak, ze je
to sama reklama a nic skutecne zajimaveho a poucneho.
Na jednu stranu pro to mam logicke vysvetleni, konkuruje jim internet, a na
druhou je mi to lito, protoze jsem se z teto rodiny casopisu toho v drivejsi
dobe toho mnoho dozvedel.
Nedavno jsem se slzou v oku odvezl stohy (i zdedenych, jsem na to aby vsechny
byly "moje" prilis mlady) AR k do popelnice na papir.
To dvd je precejen skladnejsi.

Jakub Ladman