RE: Re: Dá se opravit lednice? Přestává chladit a je jí teprve 5 let ;-/

Hradlo@atlas.cz Hradlo@atlas.cz
Pátek Únor 8 21:13:12 CET 2008

Díky za rychlé reakce. To je teda pěkný - asi běžná věc u Whirlpoolu :-( Taky jsem si to myslel...

Co s tim? Ma smysl shánět nekoho, kdo to naplní? Na jak dlouho to cca vydrží? Jestli to je na pár měsíců, tak to nemá smysl...

LuKas

http://valentyn.atlas.cz/