OT: Dá se opravit lednice? Přestává chladit a je jí teprve 5 let ;-/

Hradlo@atlas.cz Hradlo@atlas.cz
Pátek Únor 8 19:52:19 CET 2008

Přeju dobrý večer!

Mám problém s lednicí :-( Uvnitř se nahoře na zadní stěně lednice vytváří poměrně silná vrstva námrazy a lednice čim dál tim míň chladí. Skoro bych snad řek že už vůbec ne. (A takhle málo chladí nezávisle na nastavení termostatu.)

Jde o Whirlpool ARZ 505, což je kombinovaná lednice s mrazákem - je teprve 5 let stará, tak si řikám, že by ještě mohla vydržet. Je to jednokompresorová sestava. Mrazák, který je dole, mrazí zatím dobře.

A ještě jeden poznatek - kondenzátor (nebo jak se jmenuje ta černá mřížka vzadu na lednici) skoro netopí, což taky neni dobrý, a což s tim evidentně souvisí :-)

Máte nějaký nápad, co by s tím mohlo být? Respektive jestli se mám snažit o servis nebo mám rovnou shánět jinou, protože to nemá cenu opravovat?

Díky za vaše případné nápady a tipy a omlouvám se za OT.
LuKas

http://valentyn.atlas.cz/