Mereni proudu na L298

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Únor 8 16:21:32 CET 2008

Sense vystup sluzi na meranie prudu (ubytok na odpore). Prud ale nie je
mysleny, ako "staticky", kolko prudu "do motora pusta mostik". Ide o
dynamicke sledovanie prudu cievkou - mostik zopne, prud cievkou zacne
rast. Po narste na urcitu hodnotu, nema dalej zmysel cievku budit. Na
vystupe sense teda mozte sledovat priebeh prudu a porovnavat hodnotu s
nejakou referencnou. Ide o "spatnu vazbu" pre riadiaci ssystem, aby
vedel riadit motor optimalne. Pozrite si datasheet k L297, tam je
nakreslene a popisane toto riadenie.

Ak motor budite PWM... len si tipnem, nemusi to byt spravna uvaha..
Snimane napatie nejako filtrovat (RC clen, OZ v zapojeni filtra) a
merat strednu hodnotu?

miro

http://www.yahoo.com/r/hs