Frezovani DPS

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Únor 8 14:47:24 CET 2008

Tvrdokov není normalizovany vyraz tak v tom každý muze videt trochu něco jineho J

Asi takto

HSS je material na bezne pouziti

HSSCo5 ma vyssi tepelnou odolnost a je na hure obrabitelne materiĂĄly + vysoke vykony obrabeni

HSSCo8 je specialita pouzivana například k obrabeni titanovych slitin, austenickych oceli a vysokopevnostni malohouzevnate oceli

HSSCo-PM vyrabi se praskovou metalurgii bude to dost drahe a spise vhodne pro strojni obrabeni

SK – klasika rezne plochy jsou tvoreny destickami z SK, je to max tvrde a odolne, ale nemusi to byt pouzitelne při ručním obrabeni i když muze cena bude asi také super

Pokud s tim chcete jen rezat tak valec

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel KREJCI
Sent: Friday, February 08, 2008 2:09 PM
To: HW-news
Subject: Re: Frezovani DPS

Zatim stahuju katalog, ale vypada to, ze asi budu presne muset vedet co chci.
Na strankach moc popisu pro laiky neni.

SK- slinuty karbid
HSS
HSSCo5 -legovana kobaltem
HSSCo8
HSSCo-PM - praskova rychlorezna ocel

Co z toho je zminovany tvrdokov?

Jaky pouzivat tvar pro frezku na dps?
Kuzelovy
Valcovy
Kulovy

Nejaky jiny, nebo je to tak nejak jedno?

Strojarina se mi nejak vyhnula - nebo mozna ja ji, nesnasel jsem rysovani, tak jsem to tenkrat ignoroval komplet ;-(
Mel by nekdo kdyz tak tip na zakladni literaturu kolem obrabeni materialu?

PK.