Re: Router ASUS WL-GC wifi nastavení

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Únor 8 14:31:13 CET 2008

Ano 520GC, psal jsem to na jinem PC a nevsimnul jsem se, ze nema zapnuty
numlock.
V tistenem manualu ( 2 stranky ), nebylo nic. Uz mam CD a tak mrknu jestli
neco podrobnejsiho nebude tam. Notes je novej a zatim nevim ani typ, ale asi
tam budou visty.
Jindra Polivka

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, February 08, 2008 2:14 PM
Subject: Re: Router ASUS WL-GC wifi nastavení

To je WL-520GC?

Základ je nastavit režim access point resp. pokud je to router, tak
snad jen povolit wifi. Defultně to bude asi povolené. A asi tam bude
nějaké defaultní ID sítě, tj. třeba "Asus" apod.

Taky bych aspoň ze začátku nechal nastavené DHCP (ale prej je to
bezpečnostní riziko a bezpečnější je mít v síti pevné IP adresy - ale
já mám doma DHCP, je to jednodušší pro počítače v síti, nemusí se nic
nastavovat, ani IP adresa ani DNS servery nebo gateway).

Taky je lepší pro nastavení nechat vypnuté šifrování (WEP, WPA atd.).
Až to rozchodíte, tak si můžete hrát.

Nepíšete jaký OS je na tom noťasu, pokud Windows XP, tak stačí aby byl
nainstalovaný ovladač wifi karty a ta zapnutá (noťasy maj někdy
vypínač wifi). Wokna maj podporu pro bezdrátové sítě, nejspíš i
vyskočí bublina "jsou dostupné bezdrátové sítě" vpravo dole od ikony
sítě.

Takhle obecně se ale blbě radí, tenhle router neznám, nejlepší je vzít
si manuál nebo "quick start guide" a jít podle něj.

P.K.