Re: Náhrada za m5450

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Únor 8 11:48:08 CET 2008

Ale maju 5451. Pozrite sa ako je zapojena ta 5450 ci by nesla nahradit, s vysokou pravdepodobnostou ano  - lisia sa len tym ze 5450 ma enable a 5451 na tom istom pine ma o jeden vystup viac.

5450 je podla st.com este stale vyrabana, aj ked je "not recommended for new design". Navyse ju robi este aj micrel a robil aj national, ale ti to uz prestali. Kedze sa jej zrejme vyrobilo za nejeden vagon, urcite sa da bez problemov zohnat aj od vytahovacov a vymetacov skladov.

wek