Rozvod tlakoveho vzduchu ?

Čtvrtek Únor 7 20:30:14 CET 2008

Hezký večer,

    naše kompresory co máme v práci jsou od zásobníků oddělené pomocí
zpětných ventilů. Ty jsou ovládané tlakem mazacího oleje. Drží
spolehlivě, jen se musí hlídat jejich membrány a mazání a tak podobně.
Zásobníky máme ohromné, ale z hlavy neřeknu kolik mají, nevím. Mám
pocit, že malé kompresorky ventily nemají. Každopádně je to kámen úrazu.
Je pravda že naše kompresory nejsou zrovna maličké. Jsou to dvě
jednostupňová soustrojí do "W" s motory 40kW a pracovním tlakem 8Atm.
Jako inspirace by to ale mohlo sloužit :-)

    Ono ale stejně udělat opravdu těsný rozvod vzduchu je poněkud
složité a dělat jej hadicí? No nevím. Není lepší spouštět kompresor "na
požádání"? Čili v okamžiku potřeby vzduchu než mít trvale natlakovanou
nádrž?

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186