Rozvod tlakoveho vzduchu ?

k.novo k.novo@seznam.cz
Čtvrtek Únor 7 20:20:36 CET 2008

Posledni prispevek v theadu o odsavacce, ozivil mou myslenku na rozvod tlakoveho vzduchu po baraku. Presne pro ucely profukovani nebo obcas nejake to strikani, ofukovani atd. by se mi v baraku hodil vyvod tlakoveho vzduch. Kompresor mam v garazi, natahnout hadici do baraku neni teoreticky problem, problem je, ze jak zasobnik na mem levnem kompresoru tak zasobnik u relativne draheho dvoupistaku v praci nevydrzi dlouho natlakovany.  Porad dofukovat mi prijde jako vyfukovani penez z baraku. Lze nejak levne postavit zasobnik tlakoveho vzduchu, ktery by neuchazel?

Dekuji