DB_ CPLD XC95xxXL

Jan Galuszka konference@ei.cz
Čtvrtek Únor 7 11:50:32 CET 2008

Pripojim malou komercni poznamku

mam nejake XC9572-10TQ100C - In-System Programmable CPLD na sklade za
rozumny peniz (z ukonceneho vyvoje)
www.elektronika.cz/1930,hw

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Miroslav Sinko
Sent: Wednesday, February 06, 2008 3:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: DB_ CPLD XC95xxXL

No ja to chcem hlavne na pokusy a naucenie sa, takze mi nebude vadit, ak
budem mat neperspektivne puzdro. Ide mi o to, ako pisal rollfree - vymenit
pri podozreni na problem - a pripadne moznost pouzit XC9536XL, ktore je
pinovo kompatibilne (Globalne piny. Makrocells sa daju do istej miery riesit
designom).

Ci p. Michalek upravi/neupravi dosku tak, ze vyvedie vsetky piny na dutinky,
mozem pouzivat aj VQ puzdra, ktore si napajkujem na malu dosticku s pinmi.
Ako som uz pisal, JTAG konektor moze byt kludne aj na tej dosticke a
napajanie si prepojim kablikom.

No len s VQ puzrami to nie je take pohodlne - na kazde pokusne CPLD
samostatna doska a nemoznost pouzit CPLD inde. Radsej by som na tu redukciu
predsa len pouzil PLCC paticu :-) Teda ak SMD patica nesadne priamo na
vyvojovu dosku (zatial som nehladal a neporovnaval footprinty).

miro