Re: Páječka (indukční) za cenu cca 20tis

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Únor 7 10:56:39 CET 2008

 7.2.2008, 10:52:48
dobry den

A jak je to u indukcnich pajecek s prechodem na Pb-free pajky ?
Je treba pouzit jine hroty, nebo ta masinka pouziva nejakou
temnou magiji a zvladne vsechno jednim hrotem ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz