OT: My neboxujeme - my se tady fackujeme

Kosta (mk) info@mcu.cz
Čtvrtek Únor 7 10:58:57 CET 2008

> Mne to nebavilo uz od pocatku a taky jsem si to dovolil napsat. Takze
> kdyz to ani jednoho z nas nebavi, nebyl duvod s tim zacinat a ani v tom
> nyni pokracovat ;).
>
> Ty x51 si klidne nech (tady to mas verejne cerne na bilem), uz jsi je
> jednou dostal a zpet je tim padem uz nikdo nechce, at uz jsou vztahy
> mezi nami jakekoli. Psal jsem o tech vecech pouze z duvodu, aby bylo
> jasne, ze jsme si normalne pomahali a ze to nebylo nijak jednostranne.
>
> No a ze se rad posloucham ? Ani ne, ale pripravuju se mimo politiku i na
> [...]

Zrejme jsi nedokazal pochopit tu jemnou ironii. Me to FAKT bavi. Bavi me
delat ze sebe trotla jen proto, ze lespon trochu poodhalim tu Tvou masku
vreleho kamarada, koukajiciho jen a jen na vlastni prospech. Vim, ze pusobim
(a asi i jsem) jako zapskly dedek, ale pokud si na Tebe da pozor jediny
clovek, tak to povazuji za to prave "Vitzstvi lasky a pravdy nad lzi a
nenavisti"  :)))

Ale jinak skutecne prevelice dekuji za tu Tvou pomoc. Jestli jsem to spravne
pochopil z toho predesleho romanu. Tak by se dala ona pomoc shrnout asi
nasledovne: Dokud z nej neco je, toz tak at nosi. Pri nejblizsi vhodne
prilezitosti se na ne vy...eme a zduvodnime to prevelice kulantne - uz je
pro nas zbytecny, toz pujdeme dojit jinam :)

Kosta

PS: ma-li nekdo o ty x51 zajem, necht se ozve, jinak jdou do popelnice