Zdroj 0-25V/0-5A a zajimava stranka (i zde diskutovane osvetleni RGB LED)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Únor 7 10:56:34 CET 2008

Aha dik za tip. Mel jsem stale zafixovano, ze je to tak spis jednou
tolik. Jeste to zvazim, ale vypada to zajimave. Jen mam obavu co to bude
delat az na to povesim nejakej motor nebo baterky.

Ty ledky to je fakt dobrej blazinec - ja jsem spis svetloplachej takze
to moc neocenim, ale ta kuchyn vypada zajmave.

Radek Vicek