Páječka (indukční) za cenu cca 20tis

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Únor 7 10:36:41 CET 2008

Tiez mame Metcal (MX500P).
Jedna je na opravovacom pracovisku s mikroskopom a druhu pouzivam
sukromne, viacmenej denne.
Ked sa clovek nauci ju spravne pouzivat a spravne sa starat o htory
skusenosti su tie najlepsie. Krabica ma dva vyvody ktore sa prepinaju
jednoduchym prepinacom, takze tam mozu byt pripojene dva nezavisle
hroty. Osobne tam mam jeden mensi bodovy a jeden velky (2.5 alebo 5mm)
Doba nahriatia je par sekund, takze sa velmi lahko pajkuju napriklad
SMDcka a potom jednym klikom prejdem na velky hrot a zapajkujem SMA
konektor.
Mame k nej dokupene aj tie klieste (talon handpiece) a do nich par
nastavcov, takze dokazeme jednym supom odpajkovat puzdra dlhe ~35mm.
Na celej krabici su len dva ovladacie prvky, sietovy vypinac a prepinac
vystupu. Nikto kto doteraz pouzival vsetky tie smiesne pajkovacky s
displejom a regulaciou teploty nechape ako sa s tym da pracovat.
Regulacia teploty je jednoducho uzasna. Cin sa neprehrieva ale zaroven
je hrot vzdy spravne teply bez ohladu na to aka je odvodova plocha na
pajkovanom plosaku. Bez problemov sa daju zapajkovat SMD puzdra D2PAK
(tie velke). S jemnymi hrotmi sa zase daju pod mikroskopom zapajkovat
dratiky na 1206 puzdro s 8 rezistormi.
Clovek to raz vyskusa a uz inu pajkovacku nechce.
b.