RE: teploměr ©120

©erých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Únor 7 10:10:26 CET 2008


To by se na ultralightech skoro neletalo. Ted uz vetsina letadel ma Rotaxy,
ale pred par lety prevazna vetsina lidi letala na upravene trabantove motory
nebo motory z dalsich mensich aut, padackarske motory zase zacinaly na
motorech z travnich sekacek (a dnesni profi jsou z techto motoru skutecne
vyvinute).  
 
Podstatne jsou u letani co nejjednodussi, ale spolehlive mechanizmy.
 
A verte tomu, ze i amaterske letani podleha velmi prisnym predpisum a
kontrolam, a to ze ultralighty a dalsi letaci zarizeni padaji, je skutecne na
nekolik devitek % pouze a jen chyba lidskeho faktoru, ktery ty predpisy
ignoruje nebo alespon hluboce podcenuje. 
 
Jakub Serych
 



________________________________

	From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]
On Behalf Of jan.kuba
	Sent: Thursday, February 07, 2008 8:57 AM
	To: HW-news
	Subject: Re: teploměr ©120
	
	

	Ja si naopak myslim, za do letadla nepatri zadne  ( byt mnoha lety
overene ) zarizeni, ktere bylo puvodne urcene pro uplne jine ucely. Urcite
bych 

		 

------------- daląí část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20080207/8130e568/attachment-0002.htm 


Daląí informace o konferenci Hw-list