Re: Páječka (indukční) za cenu cca 20tis

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Čtvrtek Únor 7 09:21:49 CET 2008

Mame Metcal, a je super - excelentna odozva, rychly nabeh (do 10s). Problem
je ze prestava fungovat  - sama sa prepina do sleep, popripade uplne vypina,
niekedy aj niekolko krat za minutu.

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "Libor Valicek" <Libor.Valicek@merten.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 07, 2008 9:18 AM
Subject: Páječka (indukční) za cenu cca 20tis

Dobrý den,

Potřebuji novou páječku pro SMD 0603 i THT pouzdra. Doposud jsem měl ERSu a
chtěl bych něco podobného. Lehce jsem narazil na indukční páječky. Používáto
někdo? Regulace teploty by měla býti lepší, stejně jako že by neměla tak moc
hřát, pokud není u součástky s pájkou...
Máte nějaké tipy na dobrou mikropájku?

Best regard / S pozdravem

Libor Valíček

Junior R & D hardware

libor.valicek@merten.com

Merten Czech s.r.o.

Solutions for Intelligent Buildings´

Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

Mobile +420 776 171 852

www.merten.com