Pls Gatema

Libor Valicek Libor.Valicek@merten.com
Čtvrtek Únor 7 09:02:28 CET 2008

Dobrý den,

Když jsem si u Gatemy nechal dělat nějaké DPS, tak mi přišly docela "špinavé". Na každé desce byly bílé fleky, jako když uschne voda na nerezu. Pak jsem se byl podívat na exkurzi do Gatemy a od pana Kaisera jsem zjistil, že při finálním mytí desek vodou tam zůstávají fleky, páč tam mají hodně tvrdou vodu...
Nicméně kvalita desek je slušná, jen byly trochu problémy s termíny. Nyní objednáváme u pražské Cube, cena trochu vyšší, ale komunikace a dodržení termínů jsou na výborné úrovni.

Best regard / S pozdravem

Libor Valíček

Junior R & D hardware

libor.valicek@merten.com

Merten Czech s.r.o.

Solutions for Intelligent Buildings´

Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

Mobile +420 776 171 852

www.merten.com