teploměr Š120

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Čtvrtek Únor 7 08:56:44 CET 2008

Ja si naopak myslim, za do letadla nepatri zadne  ( byt mnoha lety
overene ) zarizeni, ktere bylo puvodne urcene pro uplne jine ucely.
Urcite bych sehnal neco odolneho a blbuvzdorného - ta rucka  v budiku od
skodovky muze byt treba ovlivnena pretizenim pri stoupani ci klesani atd....
Pokud tam ten budik chce ( esteticky vzhled - kulate budiky) _urcite_
bych ho kombinoval s dalsim ( treba uvedenym digitalnim) teplomerem.