licence

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Únor 7 07:49:44 CET 2008

Ahoj,

ziadny, staci na to mplab, tvoj hex a niekto, to opise, urobi analyzu a
upravi.

Inak ak mam pravdu povedat, vsetko zalezi od ochoty a serioznosti Tvojej
protistrany. Ak Ti bude totiz chciet normalne zaplatit, tak ti navrhnu
sami prijatelne podmienky, pripadne sa budu ochotni dohonut. Ty ako
smrtelnik (nepisem obycajny, lebo to neviem) nemas moznost zistit, kto
ti obslahol, kolko toho vyrobil a co s tym robi dalej. Ja osobne by som
zvolil alternativny postup. Cena prace za 2 mesiace, ktore si s tym
stravil, nejaky korekcny koeficient na zisk a maly poplatok za napaleny
mcu. Ako bonus by som pridal podporu pre dalsi vyvoj sw a jeho
zdokonalenie, rozsirenie a odstranenie chyb pripadne support. Zratat a
odhadnut si to musis ale sam. Okrem toho, pisat sw nie je ziadna sranda,
musi to byt riadne otestovane, splnat normy, podporovat ine normy a
navyse byt blbovzdorne. A k tomu musis priratat este aj ich poziadavky.

A.