Re: teploměr Š120

aze azehw@volny.cz
Středa Únor 6 23:16:19 CET 2008

No to mne právě udivuje. Letadlo není koloběžka.... teď se už nedivím, když každou chvíli nějakej krám spadne.
AZE

  ----- Original Message -----
  From: Vláďa Anděl
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, February 06, 2008 10:51 PM
  Subject: Re: teploměr Š120

  Kupuje to jako náhradní díly, takže nové. Ale co lidi do těch letadel nacpou, až jsem se divil. Přehlídka lidové tvořivosti - nevyžaduje se tam homologace jako u auta. Když tam kdysi jeden bastlil čidlo na minimální rychlost (měřením podtlaku z pitotky) s hladinovým spínačem z pračky a rozčiloval se že mu to pokaždé spíná jinak :-)) docela jsem se bavil.
  Anděl