teploměr Š120

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Únor 6 23:19:26 CET 2008

Já bych se s tím nezabýval a dal mu tam třeba tuhle konstrukci:
http://www.cmail.cz/doveda/konstrukce/term84/index.htm

Jinak tam asi bude nějaký problém s tlakem. Voda vaří pod tlakem jindy
než  při 100 C -  třeba při tlaku v chladícím systému škodovku je to
oněch 73 a pro
jednoduuší podání řidiči je to přepočítané - ale je to taková moje asi
blbá  doměnka.