Ovladani displaye v autoradiu

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Únor 6 21:27:32 CET 2008

Zdravim,

od znameho delajiciho rekvizity pro reklamy jsem dostal pozadavek na
ovladani modreho (VFD?) displaye v autoradiu tak, aby v urcity okamzik
zobrazil urcity napis. Bohuzel nemam na to cas a tak prenecham tento
kseft nekomu jinemu. Zatim je potreba nabidka typu udelam to za x dni od
objednani a y penez a tu samozrejme dodrzet pokud to bude objednano,
toto bohuzel nejsem schopen splnit takze jsem pouze nabidl, ze se
zeptam. Je to mozne jako melouch nebo pro studenta ale zrejme neni
problem i vse papirove vcetne fakturace, to uz necham na pripadnem
zajemci stejne jako castku. Pokud nekdo mate zajem, dejte mi vedet a ja
predam kontakt.

Jen dodam, reseni ktera me napadla a ktera jsem konzultoval:
1) namodulovat neco do RF pres RDS, radio nemusi v ten okamzik hrat a
jedina podminka je ze se nesmi znicit.
2) vybrakovat nejake radio z bazaru a display ovladat z MCU. Pro znameho
pry neni problem udelat panel tak aby vypadal jako radio ale
predpokladam, ze by slo zachovat panel vcetne vizaze.

Pavel