OT: Jaky LCDcko koupit..

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Únor 6 19:06:31 CET 2008

Tak nakonec to dopadlo uplne jinak, protoze Samsung byl dostupny az na
zacatku brezna - vsechny 22".

Vzhledem k tomu, ze znacku Belinea bereme k nam do prace a za dva roky
nebyla ani jedna reklamace navic pripadna reklamace se resi do 48h vzal
jsem tento:

http://www.belinea.com/de/b_line/product_moni_tft.jsp?node=647&artnr=112208

Musim rict, ze prijemne prekvapil i pri tom eizotestu. Vadne pixliky a
subpixliky nejsou. Spotreba 38W (udavana i zmerena) je take z tech
lepsich pro 22".

Radek Vicek