Re: Záhada IDE ZIP mechaniky

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Středa Únor 6 18:27:31 CET 2008

Zkuste vypnout "hledat disketové mechaniky" mělo by to být někde v "Tento
počítač vlastnosti".
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Saša Svobodová
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, February 06, 2008 6:14 PM
  Subject: Záhada IDE ZIP mechaniky

  Hezký večer,

      chci se zeptat na jednu záhadu. Mám v počítači interní IDE
  mechaniku, získanou před nějakým časem tu a teprve teďka došla svého
  použití. Měla by býti funkční. No, když se připojí na napájení a strčí
  se do ní disketa, tak se roztočí a je připravena číst. Pokud se to udělá
  pod FreeDOSem, nebo v BIOSu, tak také. Ale v okamžiku najetí OS Windows
  a zasunutí diskety se ozve roztáčení a cvakání. Systém se ji pokusí
  načíst a po nějaké době se mu to někdy i částečně podaří, ale pořád
  cvaká. Nevím co, zatím jsem ji nerozebírala.

      Napadá někoho co to může být? Dělá to s ovladači přímo z Windows,
  tak i s ovladači od Iomegy. Stejně.

      Nechci rozpoutat diskusi o tom, že dneska nemá ZIPka cenu a že je
  lepší používat  flash paměti a podobně. Ano, ten počítač má i DVD
  vypalovačku. Ale ta ZIPka je také důležitá a budu moc ráda, pokud se
  povede rozběhnout. Mám ještě jednu na LPT port, ale ta je dosti hodně
  pomalá a navíc u jiného stroje.

      Předem moc děkuji za postrčení.

  Saša K. Svobodová

            ICQ:  260 344 186