DB_ CPLD XC95xxXL

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Únor 6 15:03:43 CET 2008

No ja to chcem hlavne na pokusy a naucenie sa, takze mi nebude vadit,
ak budem mat neperspektivne puzdro. Ide mi o to, ako pisal rollfree -
vymenit pri podozreni na problem - a pripadne moznost pouzit XC9536XL,
ktore je pinovo kompatibilne (Globalne piny. Makrocells sa daju do
istej miery riesit designom).

Ci p. Michalek upravi/neupravi dosku tak, ze vyvedie vsetky piny na
dutinky, mozem pouzivat aj VQ puzdra, ktore si napajkujem na malu
dosticku s pinmi. Ako som uz pisal, JTAG konektor moze byt kludne aj na
tej dosticke a napajanie si prepojim kablikom.

No len s VQ puzrami to nie je take pohodlne - na kazde pokusne CPLD
samostatna doska a nemoznost pouzit CPLD inde. Radsej by som na tu
redukciu predsa len pouzil PLCC paticu :-) Teda ak SMD patica nesadne
priamo na vyvojovu dosku (zatial som nehladal a neporovnaval
footprinty).

miro

--- Snail Instruments <snail@snailinstruments.com> wrote:

> Lepsi bude podivat se na web Xilinxu, jestli nahodou nemaji takove
> pouzdro uz vedene jako neperespektivni. TME muze mit par poslednich
> kusu na sklade a az se vyprodaji, nebudou uz zadne dalsi.
>
> J. Hanzal

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ