Hard disk speaker

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Únor 6 12:49:24 CET 2008

--- Pavel Kadeèka <pavel.kadecka@gmail.com> wrote:
> nehlucny.
>
> Ne¹lo by to uzavøít napø. do akvárka a vysát vzduch? ;-)

Toto je mozno celkom realny napad. Videl som v jednom obchode reklamny
propeler, usporiadany na tento sposob (len mechanika bola dole):
http://www.bobblick.com/techref/projects/propclock/propclock.html

A bol skutocne uzavrety v sklenenej guli (spodok bol dymovy, aby nebolo
vidno creva). Bolo to uplne nehlucne, tak mozno naozaj vysali vzduch...
Evidentne sa jednalo o priemyselnu vyrobu a malo to modre LED :-)

miro

http://www.yahoo.com/r/hs