O com doparoma ten XML chce byt, Was: Konfigurator - prosim o komentar

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Únor 6 11:29:01 CET 2008

Nechcem tvrdit, ze MSXML je to prave, ale licencia? Je to sucast
kazdych Windowsow a ak chcete byt vzdy "in", tak si zadarmo stiahnete
najnovsiu verziu priamo od zdroja
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=3144b72b-b4f2-46da-b4b6-c5d7485f2b42&displaylang=en

Takze ak mate licenciu na Win, mate aj MSXML.
Osobne som ho uz pouzil v komercnom programe mojho zamestnavatela, kde
sa licencie prisne sleduju - nebolo treba nic riesit.

miro

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping