OT: instalace Gimp

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Středa Únor 6 08:11:25 CET 2008

Také mám a také funguje :-)

Kolik máte v systému bzip22.dll souborů?

Pokud více, nenachází se náhodou v cestě ($PATH)?

Proč to píši. Našel jsem jen jenu knihovnu bzip2.dll a to ve verzi
1.0.3.1928 distribuovanou přímo s gimpem (nachází se u mě v "c:\Program
Files\GIMP-2.0\bin\..". Mohlo by jít ke kolizi knihoven. Pokud jich
najdete více, zkuste tu mimo gimp pracovně přejmenovat či přesunout
jinam, jestli to nenaběhne. Jestli ano, tak máte příčinu.

cedrik