O com doparoma ten XML chce byt, Was: Konfigurator - prosim o komentar

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Únor 6 05:52:00 CET 2008

Mno, ta 10minutovka je o icom - nie, dakujem, nepotrebujem vediet preco je ZSSR taka oblubena krajina :-) Tak som si vytlacil plnu specifikaciu na citanie do postele, a ano, zaspal som... Fakt, dost ubohy dej, aj ked postav je tam hodne... :-P

Dojmy su teda zmiesane, a mam za hrst doplnujucich otazok:

- parser, to je kus zdrojaku (alebo lib alebo cokolvek), co si vlepim do svojho programu, a nejako mi predzuje xml pri nacitani, je to tak?

- parser je aj free?

- a najde sa aj pre Pascal?

- co je vlastne vstupom, okrem samotneho xml suboru? Aj ten neprivetivy "popisovaci" subor?

- a co je vlastne vystupom?

- validator, to je osobitny program?

- je neodpustitelnym hriechom ignorovat existenciu hotovych parserov (ako aj standardu vselico vyzadujuceho a predpisujuceho a povolujuceho atd.) a napisat si vlastny, hruby a nepresny a nerafinovany parser, v ramci nechute sa nieco nove ucit a skusat?

Je jasne ze si vacsinu odpovedi mozem vyguglit, ale ak to nezaberie vela casu, bol by som vdacny tym co uz maju chodnicky vyslapane, za komentar...

Dakujem

wek

PS. Este stale mi nie je jasne ako na ten medzisubor, zeby aj ten XML???