Hard disk speaker

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Únor 5 22:19:03 CET 2008

Jasne, to bol len taky povzdych, nie ze by som si hned chcel robit
hodiny. Na zabavky az tolko casu nie je... Aj ten propeler nosim v
hlave uz par rokov, odkedy som prvy krat videl ten napad. A asi este aj
dlho nosit budem...

miro

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping