DB_ CPLD XC95xxXL

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Únor 5 19:42:19 CET 2008

Suhlasim, ten napajaci konektor bude lepsi.

Osobne by som privital PCLL44 paticu, ale je dost mozne, ze SMD
prevedenie patice presne sadne na DPS. Ak nie, urobim si redukciu,
ktoru napichnem do vyvedenych headrov (JTAG konektor moze byt na
redukcii a napajanie kablikom). Takze s tymto obtazovat nebudem.

Len taka poznamka k mojmu zbytocnemu neprijemnemu prekvapeniu: PC44 a
VQ44 podla datasheetu nemaju rovnako rozlozene piny. No len pokial som
si neuvedomil, kde je pin 1 na PLCC a kde na VQFP puzdre :-)

Ine pripomienky nemam.

miro

http://www.yahoo.com/r/hs