RE: Jednoduchý zdroj 7805

Peter Bosnak lajost@zoznam.sk
Úterý Únor 5 11:39:08 CET 2008

To platí i u mnohých stabilizátorov zložených z diskrétnych súčiastok.
Po vypnutí napájania a po čiastočnom vybití elytov na vstupe
stabilizátora,pri niektorých zapojeniach začalo napätie na nezaťaženom
výstupe nekontrolovane stúpať.Na odstránenie tejto vlastnosti bolo tiež
potrebné pripojiť na výstup malú "predzáťaž".