OT: Jaky LCDcko koupit..

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Únor 4 22:41:46 CET 2008

Na grafiku a podobně bych doporučil mrknout po LCD s S-PVA. Kvalita obrazu
je výrazně vyšší oproti klasickým TN. Bohužel tomu taky odpovídá skoro
dvojnásobná cena oproti srovnatelným TN. Od Samsungu je to třeba model 214T,
hodně jich taky nabízí Eizo...

PS: Pravděpodobně je to stejně jenom věc zvyku, spousta známých, kteří
fušují do grafiky, má obyčejný LCD a problémy s tím nemají. Víc jim vadí
výměna LCD kus za kus, kdy jsou vlastnosti obrazu úplně jinačí...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death