OT: Jaky LCDcko koupit..

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Únor 4 22:15:16 CET 2008

Podobný zkušenosti, taky mám 225BW a bez problémů (až na to proklatý modře
podsvětlený vypínací klačítko). Na firmu jsme dřív brali kvůli ceně převážně
Acery, což se posléze docela vymstilo, protože snad víc jak polovina z nich
(cca 60 kusů různých modelů) skončila kvůli nějaké vadě v servisu nebo po
záruce v popelnici. Teď je asi polovina LCD Samsungy + prodeje (což je
zhruba 50-100 kusů za poslední tři roky) a kromě dvou LCD, kde se objevil
jeden vadný bod, tak žádná reklamace nebyla. Navíc teď nově Samsung nabízí
garanci nulových vadných bodů.
S LG máme minimum zkušeností, bralo se jenom pár kusů a rozhodně ty levnější
mě nijak nepřesvědčily, raději bych volil Samsung...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death