eagle

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Únor 4 20:08:13 CET 2008

No jo, ale ani cadware ani cadsoft Vam to neproda za dolarove ceny do eu.
Proste v eu je proti usa draho jako prase, ve vsem.
Jakub Ladman

PS: Kupovali jsme eagle profi sch+brd+autorouter (proti poslednimu jsem
protestoval, protoze je naho*no, nebo ho neumim pouzivat) a za ceske ceny od
cadware.
Proti eur cenam je rozdil pro firmu zanedbatelny, a za dolarove koupit
neumime.